Wishlist

Szerzői jogok

A www.lingerie.hu honlapon megtalálható grafikus elemek, képek szövegek, a Chriszbi Bt. tulajdona illetve a képek esetében a gyártókat illeti, továbbá védjegyoltalom alatt állnak. A webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra való másolása a tulajdonos (Chriszbi Bt.) írásos engedélye nélkül tilos.

Személyes adatok védelme

A lingerie.hu  webáruház tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a rendszerükbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és a 2011 évi CXII. törvény szerint kezeli.

A személyes adatait, semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk, könyvelésünk dokumentálására, valamint az áru postázásához, és a fizetést lebonyolító szolgáltatók felé továbbítjuk.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.lingerie.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti az abban foglaltakat magára nézve.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Üzemeltetői adatok;

  • Üzemeltető: Chriszbi Bt.
  • Kapcsolattartó: Dzsupin Krisztina ügyvezető
  • Székhely és levelezési cím: 1222 Budapet, Mézesfehér u. 21.
  • Adószám: 29083004-2-43
  • EU Adószám: HU29083004
  • Cégjegyzékszám: 01-06-610621
  • Cégbejegyzés: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Bankszámlaszám (HUF): 12012204-01462104-00100003
  • Nemzetközi bankszámlaszám IBAN (EUR): HU73-1201-2204-0146-2104-0010-0003
  • Bank: Raiffeisen Bank Zrt.

Elérhetőségek;

A honlap internetes tárhelyét biztosítja: A mobilx Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft (4024 Debrecen, Kossuth u 8.; Cg: 09-09-009690; Adószám: 12878231-2-09; Képviseli: Gulyás Ákos Sándor)

A szerződés nyelve: Magyar

Az Általános Szerződési Feltételek nem utalnak egyetlen magatartási kódexre sem.

Vásárlási Feltételek

 

A termék kiválasztása

A webáruházunkban, a megvásárolható termékek az alábbi kategóriák alatt találhatóak;

  • Akciók
  • Kamea Sapkák
  • Kollekciók
  • Termékek

A vásárlás regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges.

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termék alatt az “Opciók választása” gombra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.

Áraink

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés kiválasztása után a szállítási és fizetési módok közül választható, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

Webáruházunk esetenként kuponokat biztosít bizonyos feltételek esetén, ezen kuponok beváltására a pénztár menüpontban a kosár tartalmának véglegesítése előtt van lehetőség.

Csomagküldési díjak

A megrendelt árut az Alábbi módokon szállítjuk Önnek (A szállítási díjak minden esetben tartalmazzák az ÁFÁ-t:

  • MPL futárszolgálatával bruttó 1.090 Ft
  • Utánvéttel történő fizetés esetén az MPL futár díja 1.440 Ft.
  • Posta Pontra történő kézbesítés díja: 990 Ft.
  • Posta Csomagautomatába történő szállítás költsége 490 Ft.

Alkalmanként ingyenes szállítást biztosítunk minden megrendelőnknek! Figyelje akcióinkat! 15.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!

Megrendelés

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Jobb felső sarokban lévő bevásárló kocsi ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, és azok bruttó végösszegét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár ezután automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Amennyiben rendelkezik akciós kuponnal azt itt érvényesítheti.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ehhez a “Checkout” gombra kell kattintania!
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha regisztráció nélkül szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot – futárszolgálat MPL  által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, Paypal). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Tovább” gombra. A portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre. A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat során felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget.

A lingerie.hu internetes webáruházban leadott rendelés a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződésnek minősül, amennyiben a megrendelt terméket biztosítani tudjuk, a leadott rendelésalapján számlát állítunk ki, melyet iktatunk, és későbbiek folyamán, például reklamáció esetén visszakereshető módon tároljuk.

Amennyiben rendelését telefonon kívánja megtenni ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében  az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges.

A rendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, de a megrendelés leadása a hét bármely napján leadható. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10-15 munkanapon belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén, kérjük hívja központi számunkat további egyeztetésért (szállítás, árukészlet ellenőrzése).

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására bármikor van lehetősége a végleges megrendelés elküldése előtt ezt követően hívja központi számunkat az adatok korrigálása érdekében.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ami azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalással (előre történő fizetésre) utánvéttel, illetve Paypal használatával történő fizetésre.

Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a lingerie.hu webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről, ami csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig (max. 24 óra) megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására telefonon keresztül. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.

Sikertelen kiszállítás

Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezek után a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni.

Vásárlástól való elállás joga, a termék visszaküldése

A vásárló a szerződéstől a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben foglaltak szerint a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.

Az általunk forgalmazott termékek természetüknél fogva higéniai és egészségvédelmi okokból vissza nem szolgáltatható termékek közé tartoznak ezért azokat csak eredeti állapotában és bontatlan csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza!

A vevő kötelessége visszajuttatni a terméket a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerintA vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, a vevő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut az eladónak (azaz a kézhezvételtől számított maximum 28 napon belül). A webáruházunk utánvétes csomagot nem vesz át!
A vevő elállása esetén az eladó az áru visszaérkezését követően, annak ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti, A vevő által megadott bankszámlaszámra való utalással. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.

Amennyiben a vásárló az általa megrendelt terméket valamilyen okból kifolyólag nem veszi át és a futárszolgálat a lingerie.hu webáruház költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!

Reklamáció, Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás csak tartós használati cikkekre (51/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet melléklete) vonatkozik. A webáruházunkban forgalmazott termékek nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek így jótállás sem vonatkozik rájuk!

A vevőnek azonban jogában áll kifogást emelni ha úgy ítéli meg, hogy a termék hiányos/hibás. Amennyiben a kézbesítéskor a futár sérülést tartalmazó csomagot ad át, kérjük, a helyszínen a futár jelenlétében jegyzőkönyv felvételével egyetemben vizsgálja meg a csomagot tételesen.

Amennyiben eltérést tapasztal a kiszámlázott és a szállított tételek között, illetve sértetlen csomagolásban sérült vagy hiányos terméket talál, abban az esetben kérjük, haladéktalanul vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@lingerie.hu) vagy telefonon (+36 30 2027002), a probléma mihamarabbi megoldása érdekében.

A reklamációkat a bejelentést követő 8 munkanapon belül kivizsgáljuk. Abban az esetben, ha a termék sértetlen csomagolásban hiányos vagy hibás, raktáron lévő termék esetében azonnal, de legkésőbb a bejelentést követő 14 napon belül egy az eredeti termékkel megegyező hiánytalan, kifogástalan minőségű terméket díjmentesen újra postázunk a vevő részére. Ha a termék nem található raktárkészleten visszatérítjük a vásárlás összegét.

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése
Vásárló a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Chriszbi  Bt. Dzsupin Krisztina Ügyvezető
Levelezési cím: 1222 B udapest, M ézesfehér u. 21.
Telefonszám: +36 30 2027002
Email cím:

info@lingerie.huNemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: 
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu